Daytona.

Tja!
Idag så åkte jag till stallet halv 8 med Becka. När vi komm till hågelby så fick vi skuss av Sara W, tack :)
Så när vi kom till stallet så gick jag, becka, sara, sofia, elin och frida och hämtade ponnyerna. Jag red Nikita och Hade Ivan på släp x). Sensen så gick vi till baka till hagen och då sa Sofia till mig och Becka att ta resten av ponnyerna :D Så jat tog Saga, Araben och Hotspot. Och becka tog Sheila, Symfonie och Frida :) Sen så lämmnade vi dom oc hgick till baka till stor hästarna. Jag red DAYTONA! Världens bästa häst :) (Saga är faktiskt ponny ;) Aja så lämnade vi dom i stallet, så åkte jag och becka till kungens kurva, vi gick till hööks, becka köpte borstar :) sen på rusta så köpte jag balsam med doft av SMULTRON :D (har precis duschat nu ;) Sern så gick vi runt lite där och sen åkte vi till stallet, Då gjorde jag allt till saga, dvs. Rycktade, mockade, smörjde, och tvättde "mat" grejerna ;) Sen var vi med Victor lite sen åkte jag hem ;)
Imorron är det ridning :D 


©Marilyn Elfsö - 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0