Dröm.

Haha jag måste berätta vad jag drömde om :)


Jag drömde att vi var i skåne som vanligt, men skåne låg typ i usa ^^ aja, så i år så höll dom på att spla in en film där vi bodde och gissa vilka som var med i filmen? Haha, obert pattinson och kristen stewart. Dom var typ ihop. Aja så typ lärde jag känna dom occh var med dom jätte mycket. Och rob gillade typ att klättra i berg där så då gjorde vi det en gång och då fick jag en törnrostagg i knät och det blev värsta hålet :O haha, men en sak som var komiskt också var att jag pratade sveska med honnom och han pratade engelska, OCH svenska x)

Haha, visst har jag fina drömmar? ;)♥



Kommentarer
Postat av: Madde

ALLA Twilight drömmar är underbara <3 Och som du skrev till mig: VI MÅSTE HÅLLA IHOP! ALLA TWILIGHT FANS!

Har själv märkt att det börjar avta-ena klasskompisen (som visade mig filmen) tycker jag är jobbig så fort jag nämner twilight <3 (och hästar för den delen).

Men en sak som är + vår skola har bestället twiligth böckerna på engelska <3 <3 så vi ska läsa engelska böcker i 8 och man kan låna från skolan. Men jag läser ju redan Twilight (på engelska) men New Moon kanske man kan låna från skolan? Men den ska jag ju köpa själv. Och om skolan fick med affich så ska jag fråga ifall jag kan få :)

2009-08-21 @ 14:26:56
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0