Hemma.


Hoppas ni har sak saknat mig?
Anade väll det ;)
I fredags var jag som i tidigare inlägg i stan med Linda. Köpta en RPattz kalender och en hemlig sak :)
Sen i lördags åkte jag till Jennifer i Hälleforsnäs. Vi hade det trevligt som alltid. Vi pratde mäst om TayLau, (mitt nya smeknamn på Taylor Lautner) och om världens bästa varelse hästar. Sen idag så var vi på Lager 157, köpte Frank Dandy trosor och englands converse :D Sen åkte jag hem, mamma släppte mig vid stallet. Hann inte gå på skötarmötet som tänkt menmen. Sen så hjälpte jag till att rycka Nikitas man så nu är den super fin :) Sen var det dags för fotografering. Alla ponnyer och några hästar. Saga var lite stressad stackarn, men hon blir det om hn är sjlv bland okända ting. Efter fotograferingen så blev det middag på Robban´s. Så nu sitter jag här och gayar mig, inte dirket eftersom jag varken är male eller gay ;)
Sitter här och bloggar :)

imorron börjar jag 10 najs prajs :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0