Nytt inlägg.


Igår var det skola och stall, Hade skolfoto. Det blev säkert super bra ;). Jag fick stå längst bak i mitten :D. Sen åkte jag ich ida till stallet. Tog hand om saga, tog in jerry, tog ut wille. Sen var det ridning, tog saga. Gic ksådär för hon lyssnar värkligen inte på skönkeln ibland. Sen så kollade jag på specialen, åkte hem och sov, vaknade, åt mat, klädde på mig, och nu sitter jag här :)


© Annelie Elfsö - 2009
Från fotograferingen i söndags,
(Tycker det är synd att man måste ha en stor jävla text i nyllet på sina bilder -.-')


Kommentarer
Postat av: Elin

ja det är super synd men gud va fin bilden va på araben :) och när kommer dom så vi kan köpa dom :) jag är jätte nyfiken :)

2009-08-26 @ 08:49:00
Postat av: Anonym

arabensöt :)<3 haha och marre ofc! <3

2009-08-26 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0