städ-dax

Måste börja städa nu! För på nyårsafton SKA det vara fint i mitt rum.. annars lovar jag mig själv att ge mig en smäll på käften. Har snackat lite ridläger med Emelie och Elin. Och ätit brunch ller vad det heter. Eftersom att jag vaknade kvart i tolv så tycker inte jag att det är någon ide att ställa si och laga frukost, när man lika gärna kan ställa sig och laga lunch. Det blev kyckilg, bearniesie och potatismos. Inget var gott så åt bara kycklingen. Vi ska inte prata om hur äkligt findus färdiga matlådors pitatismos smakar. Man kan lika gärna blanda vatten och sand och in i micorn. Uschuschusch! Den smakar socker också.


Skills om denna lista också! den blev ju perfect. Men nu ska jag bara leta fram en gammal bild och sen städa!!
iii.. den extrna hårdisken låter ju som ett rymdskepp när den startar.. Haha.

//Marilyn Lautner Elfsö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0