Bullshit!

så, du verkar fatta att han är en kråka, men varför har du inte fattat att ni är två missbildade kråkor tillsammans, eller i alla fall när du rider honom? asså seriöst, du kan inte rida honom, fick höra att du red honom i söndags, buuu, även fast jag sa till dig att du inte kan rida hästen, du skulle ha låtit någon annan som kan rida honom rida honom. Och fågeln viskade även i mitt öra att du hade kunnat tagit araben, jag sa ju att du passade bättre med henne, take araben, leave "kråkan". (eftersom du inte verkar bra på engelska så betyder det ta araben, låt kråkan vara). Lyd de heliga orden: TAKE ARABEN (eller någon annan om du vill) and LEAVE KRÅKAN!! listen to the secret words!!! LYSSNA!!!
fast du måste inte ta araben, du kan ta vem du vill i hela jävla stallet, bara du "LEAVE KRÅKAN"!!!!!!!!! LISTEN AND FOLLOW!! eller i det här fallet: READ AND FOLLOW!! för att du verkligen ska fatta så säger jag det igen: READ AND FOLLOW. och igen, och igen och igen...: READ AND FOLLOW, READ AND FOLLOW, READ AND FOLLOW, READ AND FOLLOW, READ AND FOLLOW...!!!!


 du suger verkligen på engelska asså!! för det första, det heter: practise! sen: I WAS riding... sen: trodde:thought sen skulle det va bättre och man skulle fatta bättre om du skrev: she (gick i form) in a few times under the lesson. LÄR DIG ENGELSKA!!
 

om ni nu alla verkar veta vem det är som har skrivit, vem är det då?
och ps, hälften av er verkar inte ens ha sett henne rida bönan, kolla först hur hon rider honom och sen kan ni skicka kommentarer, för att ni kommer att se att den som skicka har rätt.

(antar att det är samma patetiska person -.-)

asså seriöst madde du passar INTE med bönan du kan ju inte rida honom, det blir ju bara fult och äckligt och du passar verkligen inte med honom, fattar inte att du vågar skämma ut dig genom att rida den där hästen, vem vill ens rida den hästen, han suger ju som in i helvete, och han suger ännu mer när du sitter på, så du borde ta ett STORT mellanrum mellan dig och honom om du inte vill att hela stallet ska snacka skit om hur han ser ful ut när du sitter på honom, du kan bara inte rida den fula hästen, han ser ut som en kråka i vanliga fall och två fula missbildade kråkor när du rider, bara ett råd liksom. Men så att du inte ska bli ledsen, jag har hört att du rider araben bra, och jag har sett bilder på det, och även om jag inte har sett dig och araben så känner och ser jag att ni passar ihop, håll dig till den häst du passar med!!!!


Asså det är bara petetiskt och sjukt.. Palla hacka på saker du inte har att göra med!
Fritt land = Madde rider bönan hur mycket hon vill!
Hon får fan köpa "kråkan" om hon vill!!

Kommentarer
Postat av: jeja

aa såg det på maddes blogg, asså seriöst vissa fattar lixom inte att de gör folk lessna när de skriver sånt, asså seriöst personen måste ju fan sluta m det, finns de typ inget man kan göra?!



asså seriöst, om du som skrev det läser det här, så sluta skriv sånt!!!!!!!! och om du absolut verkligen vägrar sluta så kan du ju iaf säga vem du e, så alla vet det, för ingen har absolut inte lust att va m ngn som skriver sånt, iaf inte jag, fattar du inte att du gör madde lessen?



tror inte att det e du marre, va bara tvungen att akriva så o få av mig ilskan lixom:s

2009-10-10 @ 12:30:26
Postat av: Madde

Tack så mkt <3

2009-10-10 @ 19:06:40
URL: http://mylook.blogg.se/
Postat av: Anna

Vet ni vem det var som gjorde det nu då? :O

2009-10-13 @ 13:39:24
URL: http://litetb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0