hemma

haha fan vad jag skrvier att jag är hemma hela tiden, om ni undrar så är jag faktiskt i skolan också, det är därför jag skrev hemma nu fär att jag kommit hem från skolan! ;P

Osamman hängande text, know xP
haha men kom förent i morse 5 min för jag vaknade en kvart inanna skolan började (a), aja hade eng och lite musik för sen skulle vi äta, vi hade lunch i tio min btw :S sen åkte vi till alby, och habibs fotspår... det var bobobobo boring,, haha emelie ;)
Aja, sen åkte vi hem, hade sållskap av ida och schuan schuan ;P
haha en rolig sak ida sa bara :P
men ida och janne (a)
ska kanske laga middag ikväll.. vill nog inte x.x
aja imorron är det stan elr stall :P

min polare på skansen, ta ej :P


Och vill bara säga, vila i fred msn coca cola spel, du finns alltid i våra tankar :'(<'3


Kommentarer
Postat av: Ida

rest in peace... :'(<3

2009-10-08 @ 15:53:54
URL: http://jaapp.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, okej :D:D

2009-10-09 @ 19:36:31
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0