"Jag är ingen twilightjej"...

Haha ;)
Rapattack v.41 Twilighttjej . Vakna med the voice.



Ah.ah.aaaah
Rapattack
Rap..attack...

Hallå där Mava
Här är din rap
Denna ska du ha,
inget snack.
En vän till dig
har sagt till mig
att du är en helt besatt tjej.

Dom börjar tycka det e pest,
dom börjar kalla dig obsessed.
Du tycker Twilight e så cool
och blir helt varm under din kjol.
Men tomtar och troll, vampyrer och spöken
är bara på låtsas, lilla fröken.
Twilight är alltså bara på skoj
dags att släppa denna boy

Dags att släppa denna boy....

Du gillar en vampyr
som får dig att bli yr.
De e ju så man spyr.
Du e så jävla Twililililight.
Men lyssna nu på mig,
vampyrer finns ju ej,
så släpp nu taget om din Twilightgrej.

Du e så jävla Twililililight
Twilighttjeeej
Jag vill inte längre ha nån Twilighttjej

Men Mava lyssna på mig snälla
Du tror väl ej att du e bella?
Hoppas du ej av detta blir surer,
Ät med betänk om låtsasfigurer.
Robert Pattinson blir aldrig din man,
hoppas nu inte tåren rann.
Nej, detta är bara bleka råtter,
lika coola som Harry Potter.

Sluta dessa vampyrer jaga,
lämna nu The Twilight Saga.
Ställ dig upp och sjung med mig,
jag e ej en Twilight-tjej.

Ja e ej en Twilight-tjej.

Du gillar en vampyr
som får dig att bli yr.
De e ju så man spyr.
Du e så jävla Twililililight.
Men lyssna nu på mig,
vampyrer finns ju ej,
så släpp nu taget om din Twilightgrej.

Du e så jävla Twililililight
Twilight-tjeeeeej
Jag vill inte längre ha nån Twilighttjej
Twilighttjeeej
Du e så jävla Twililililight
Twilight-tjeeeeej
Du e så jävla Twililililight
Twilight-tjeeeeej
Du e så jävla Twililililight
Twilight-tjeeeeej
Du e så jävla Twililililight


Kommentarer
Postat av: Madde

haha, fett nice <3

2009-10-17 @ 17:45:54
URL: http://mylook.blogg.se/
Postat av: therese

hejhej!

vet du om den låten finns på limewire eller spotify, hittar den inte och jag tycker den väldigt grym haha^^

2009-10-18 @ 14:42:27
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: LISA

Det är ju ändå EDWARD OCH JACOB ÄR låtsasfigurer, inte ät med betänk?? xD xD xD

2009-10-29 @ 13:35:09
URL: http://heejlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0