Osocial lördag?

Varning vredesutbrott, bläddra ner om du inte orkar
läsa vilket jag faktsikt tycker att du borde göra!

FYFAN! vad alla har varit så äckligt osociala idag!
 Herregud det är LÖRDAG! helg, man är ledig! Me nnej, ingen pratar med mig.. fett ensamt :(
Igår så pratade jätte många med mig på msn men nu är det e av typ 22 :S
aja skit samma.. kan leva ensam bara jag har pengar och en dator.
 jaja nu tänkte jag skriva vad jag ville skriva!

Idag när jag vaknade fick jag en konstig känsla av att det var skola och att jag försovit mig :S
Men men, Drack vatten och klädde på mig sen gick jag och mamma till hennes jobb. Där fotade hon mig till nästa utställning på älvsjömässa nden 13-25 november ;) Haha men, hon ställer ut med Bella pictura. Sen så åkte vi hem och jag lagade pyttipanna :)
Skills asså!
Sen så har jag gjort zero!
Haha men nu ska jag bara slänga upp dagens fråga och sedan lite facebook! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0