Kameror

Kommer få skit för det här inlägget, men det skiter jag i! min blogg, mina tankar, Only to accept!



Är så j**** trött på en grej, och det är "kamera-duellen".
Det där med, "åh en systemkamera!! fota mig!",
Jag tycker att det är så sjukt, att bara för att man har system kamera så blir man "proffsfotograf". Det är mycket innan man blir RIKTIGT duktig. Jag känner flera som är grymma med digitalkamera, men inte frågar folk dom om dom kan fota en. uatn det frågar man dom med systemkamera, for dom har ju "en bättre kamera". Visst systemkameror är bättre på ett sätt, men tänk på att dom med "enkla" digitalare kan vara DUBBELT så mycket BÄTTRE på att fota och får mycket bättre bilder en dom med systemkamera. Jag fottar med digital, men vill ha en system men jag kommer endå alltid försöka kämpa för att få det jämnställt!
Så för mig så säger jag faktiskt HISS till DIGITALKAMERA och DISS till SYSTEMKAMERA!


Kommentarer
Postat av: debbie

hahha bra bra då syns vi :)

2009-09-23 @ 21:28:29
URL: http://debbiiie.blogg.se/
Postat av: debbie

hahha bra bra då syns vi :)

2009-09-23 @ 21:28:48
URL: http://debbiiie.blogg.se/
Postat av: linda

du har helt rätt! jag har ju en systemkamera..

det blir ju skit fina bilder men jag orkar inte med den ibland. visst jag älskar att fota och det blir as bra bilder, men jag orkar inte släpa med den överallt för den är stor. en liten digetalkamera är fan bra dom med. jag har sett dina bilder och jag tycker dom blir as fina. asså bara för man har en systemkamera betyder det inte att det blir finare bilder. när vi var i grekland då fotade vi med min systemkamera & min pappas digetalkamera och jag tyckte hans bilder blev finare en några av mina bilder.. så det du säger är sant ! :) <333

2009-09-25 @ 21:41:08
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Alle

Det är ju därför jag har min lilla Ixus-bebis ;-) Men när jag köper den nya systemaren ska du få låna den gamla.

Kram

2009-10-01 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0