Life sucks, Then you die. Yeah i should be so lucky..

Hejsan hoppsan!
Igår var det terräng som gällde, inte mi nstarkaste gren men aja. Skolan är tråkig, så dn skriver vi inte om. ^^
Fick Saga, hon var jätte het, Linda sa det också att hon blivit piggare och piggare :S Haha men hon har lite svängingar i humöret och fartregleraren :P
Gick ganska bra, Tessan ramlade av symfo. Men alla vet ju att han är lite ching chong :). Vi hoppade 5 hinder by the way..
Men vi är ju typ "dressyrgruppen" x)
För alla i onsdagsspecialen hoppning går i den innan, och alla os dressyr går i min, den efter x)
Haha, det ska jag börja kalla den, OsDressyr! Palla stå och söga onsdags-dressyr-specialen mycket lätter med Os dressyr ^^
Haha, och gissa cad jag ska göra idag då? rida OSDRESSYR :D:D
asså specialen för extra trögtänkta :P

Nu måste jag kanske klä på mig eftersom att jag ska gå om 40 min ^^♥



Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

haha fett ful jag är på bilden ju XD

2009-09-17 @ 18:11:22
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: EMELIE

haha detär faktist inte alla från dressyrspecialen i er grupp haha XD<3

2009-09-18 @ 09:09:51
URL: http://emmiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0