Fulkultur - Jag kan inte dansa

Se på mig
Jag närmar mig dig
Skuttar framåt som en hund

En fot, ett ben
I ett enkelt system
Du verkar tycka jag ser dum... ut

Men jag kan inte dansa
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa
Det ser bara psykopatiskt ut

Som ett djur
En lycklig lemur
Trippar jag med lätta steg

Men jag kan inte dansa
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa
Det ser bara psykopatiskt ut

Sen gör jag...
...en "tant på stan"
...en "tyst indian"
Jag lufsar framåt som en gnu

Din blick den ber
Mig att tona ner mig
Men jag kan inte sluta nu

(tufft solo)

Jag kan inte dansa
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa
Det ser bara psykopatiskt ut

Kommentarer
Postat av: louise

hej jag heter louise och jag är skötare i stallet och jag undrar om du kan göra en design åt mig

2010-08-29 @ 20:09:33
URL: http://justelbero.blogg.se/
Postat av: Ida

haha marre den här låten är så du! :D

2010-08-30 @ 19:48:39
URL: http://sahlgrens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0