Typ sjuk...

Är lite sjuk, har typ en infektion i tån, = en blåsa med var i! Gooos!
Aja, mamma har fixat den lite nu, ska fixa mer imorron så jag inte väcker småbarnen (a)
Haha, jag är ju fan för skön x)
Jag: AJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJHAHAHAHAHHAHAJAJAJAJAJJAJAJAJJA¨
mamma: Gör det ont?
Jag: NEJ, AJAJAJAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJ
Mitt i allt tar jag hm katalogen och börjar titta i den när mamma sitter och sticker nålar i mina fötter x)
efter hela proceduren: Mamma, vilken tur att vi inte är amerikaner för då hade det här filmats och lagts ut på youtube!
Mår lite bättre nu men nu börjar alvedonen släppa så huvudvärken och illamåendet kommer tillbaka...

Kommentarer
Postat av: rebecka

ska vi åka tillsammans? tror inte det blir någon grönalund för mig, har redan vart där och vill inte lägga mera pengar :) <3

2010-08-10 @ 20:58:56
URL: http://mysheila.blogg.se/
Postat av: lollo

sök på samma vidio fast remix kan du skiva i slutet den är ganska rolig då:D

2010-08-10 @ 21:59:23
Postat av: danielle'

Sv: Ja, så då får den plats :D

2010-08-11 @ 10:31:55
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0