Lördag&Söndag

Hejsan!

Fölåt att jag inte bloggat men har inte haft lust. Igår (Lördag) så softade jag mäst, gick ner till centrum och handlade med mamma också. Köpta färska jordgubbar, gud vad gott det var. Har en låda kvar! (a)
Efter middagen så åt vi glass med jordgubbar och hackad toblerone, super gott! Kollade på filmen Flickan. Den var bra, ångest film säger jag bara!

Idag (Söndag) så har jag legat i hela förmidagen, vaknade vid 10, gick upp och drack en kopp te. Städa rummet så nu är det fint igen! Sen så släppte jag ut kaninen på baksidan, hon älskar värkligen snö. Hon ville inte direkt fångas igen. Gav henne mat och tog bort lite bajs, tinade upp pipen till vattenflaskan som frusit. Så nu har hon det bra och jag har inget direkt att göra, ska nog städa badrummet här nere. Fredrik lagar lunch, hemmagjord hamburgare! super gott!



XOXO

Kommentarer
Postat av: angelica

sv ; tack gumman! :)

älskar den lilla ponnyn, hon är så mysig ! :)

världens finaste Arabella ! :) hihi.

and you, passar på din saga ! :)

kram

2010-02-21 @ 19:19:54
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/
Postat av: linda

ÅH VAD GOTT MED JORDGUBBAR ! <3

2010-02-27 @ 13:15:06
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0