349 days

Haha.. inget ont om rubriken. Tog den bara för att den kom upp när jag satte textmarkeraren eller ved det är. Haha. Men idag har det varit en helt okej dag. Jag och Elin hade det bäst på idrotten ju! Haha, in your face alla plastpåsse pruttar, go VAXDUK! Vi åkte pulka på idrotten och då hade elin med sig en vaxduk som vi åkte på. Fick sluta 40 min tidigare för vi började 40min tidigare, (den lektionen). Gick hem med randi. Köpte glass! Randi köpte nappar. Haha jag och becka har snackat om roliga saker nu på msn, bla dessyr ridläger för bettan! :D

Ärligt talat: ni SUGER på att kommentera! :D

See you later, aligator!



//Marilyn Lautner Elfsö

Kommentarer
Postat av: Elin

JA!! Shit :D vi var bäst alla andra kan dra :P.. VAXDUK!! första åket va roligast för då failade vi mest x) HAHA

2010-01-14 @ 21:26:50
Postat av: rebecka

haha :D <333

2010-01-14 @ 22:13:14
URL: http://tiszla.blogg.se/
Postat av: ida

haha go vaxduk :D

2010-01-16 @ 19:19:09
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0