Dreamcatcher

Tjenare!
det var ett tag sen, Förlåt!
har inte hunnit sitta vid datan men nu tänkte jag skriva lite. Nu har ju skolan börjat. Känns helt okej faktiskt, även om jag hellre vill läsa om amerikas historia, och inte franska revulotionen. Men hur som hällst!
Red Nova i tisdags. Gick helt okej men satans vad stark hon är. Fin i en sekund sen tar hon bettet och springer. Ville ha Saga men hon blev vald före. Kunde välja mellan Ivan, Sunny och Nova. Har inte ridit Nova på ett tag så därför blev det hon. Inatt drömde jag massa konstiga saker. Jag drömde en mardröm om ågot äckligt ekorre-besläktat djur som började jaga mig och så drömde jag att jag såg Robert Pattinson och Kristen Stewart kyssas på ett café. Haha!
Mamma drömde att jag skulle ha Banjo som foderhäst men sen så kunde vi inte ha han för han skulle gå ridläger så då hittade vi någon skimmel eller nåt. Haha, konstigt det där med drömmar! Fast jag älskar att drömma! Men nu ska jag kika runt på lite bloggar!

See you later, alligator!


Nova af Öhrlings PriceWaterhouseCooper's

Foto: Jag, Marilyn Elfsö 2009

//Marilyn Lautner Elfsö

Kommentarer
Postat av: Nikki

SV: Hihi jaa :)

2010-01-13 @ 22:10:28
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin dröm du drömmde! :D

2010-01-14 @ 17:00:13
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0