SVAR PÅ FRÅGSTUNDEN!

Japp, nu kommer svaren på frågestunden!

Ida:
Vet du vilket gymnasium du vill gå på?
Svar:
Haha, nej har ingen aning. Men jag vill gärna gå film eller typ språkinriktakt.
Rebecka B:
1. Vad är ditt favorit djur förutom hästar och vargar?
2. Vilken sport skulle du vill gå på förutom ridnig?
Svar:
1. Jag älskar pingviner, men gillar också lemurer, hajar och katter.
2. Ingen aning men om jag måste välja så blir det slalom.
Emma:
1. Hur länge har du ridit?
2. Vem är din favorit ponny att rida?
3. Vilka bloggar läser du oftast?
4. Hur länge har du bloggat?
5. Hur länge har du varit skötare på Saga?

Svar:
1. 5år tror jag.
2. Saga och Symfonie
3. Twilight bloggarna jag länkat och fokis.
4. Har bloggat i 2-3 år tror jag, men på flera olika bloggar.
5. 3 år. Blev skötare i december 2006.
Elin:
favorithäst i hoppning förutom saga, och favorit i dressyr förutom belle och saga ?
Svar:
Frida i både hoppning och dressyr.
Nicole:
När och varför började du gilla Twilight?
Svar:
Tror det var i April, tycker det är en underbar berättelse om vänskap, kärlek och märkliga saker + att det är tonåringar i huvudrollerna.
Danielle Hansevall:
1. Vad vill du bli när du blir stor?
2. Varför gillar du Taylor Lautner?
Svar:
1. Vet inte, vill iallafall bo och jobba i USA, vill jobba med film eller kanske designer.
2. Jag tycker om honom för att han är en underbar person. Han ler oftast, (om inte alltid) och han värkar vara så okmplicerad. Han har humor och skojar, han är snäll och omtänksam och han är värkligen en "drömkille"!
Linda:
1. Favorit färg?
2. Är du nöjd med dina betyg?
3. Hur mår du idag? 
4. Vad gillar du att göra, (förutom att vara i stallet)?

Svar:
1. Rosa & svart.
2. Halvnöjd, men har ju bara fått mina första betyg, ska ju få dom 3 gånger till och hoppas på bättre. Men det är en bra start tycker jag då ribban inte ligger för högt och jag har inte många ämnen som jag måste hålla kvar på nivån.
3.Idag mår jag bra psykiskt och sådär fysiskt. Har ont i huvudet, hostar och är allmänt förkyld.
4. Jag gillar att shoppa och titta på film.
IDAAA:
1. vad gillar du att göra på fritiden?
2. favorit låt?
3. älsklings färg?

Svar:
1. Jag gillar att shoppa, vara i stallet och att titta på film.
2. Har många men gillar Taylor Swift så jag lyssnar mycket på hnne, men om jag måste säga en så blir det You belong whit me av Taylor Swift.
3. Svart & Rosa

Veronica:
1. Förutom Taylor lautner , vilken skådis gillar du bäst ? 
2. förutom nån utav Twilight filmerna , vilken film gillar du bäst?

Svar:
1.Svår fråga men Jhonny Depp är ju en legend!
2. Också svår fråga, gillar väldigt många filmer, men min absoluta favorit är Love Actually, den får mig alltid att le och må bra!
Hoppas ni tycker svaren är bra och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat eller svarat på era frågor på länge, men jag har helt enkelt inte haft tid!
//Marilyn Lautner Elfsö

Kommentarer
Postat av: Mimmi&Lo<3

Han på din header är så j*vla snygg!!!! <33

2010-01-22 @ 18:41:58
URL: http://milooon.blogg.se/
Postat av: Elin

Tyckte du verkligen att twilight var en underbar berättelse först x) :P

2010-01-22 @ 22:23:07
Postat av: Camilla

Söt blogg! Fin header, inte precis ett fan av honom men den var jättefin :)

2010-01-23 @ 11:54:52
URL: http://cahmilla.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, skrev min Nicole en twilight fråga? xD <3 Om jag skulle ha hunnit stället en fråga skulle det ha blivit typ "Vilket soundtrack tkr du mest om twilight/new moon?" eller "Gillar du Pettson och Findus?" eller "Om du bortser från att Jacob är varulv och att the Cullens är vampyrer, vad skulle då då helst vara vampyr eller skepnadsbytare (varulv)?" Du får gärna svara :P

2010-01-23 @ 13:20:25
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0