'

 

Hejsan!
Nu är det mesta av denna hemska måndag över. *håll tummarna för att mamma köpt sockerbitar* Haha, nej men började med syslöjd, röd hade friluftsdag så dom var borta. Schteekigt va?
Men sen var det lunch, såg ut som hund diarré. Haha, smakade inte som det men åt macka och sallad. Eftersom att Tobbe och Kajsa var borta så hade vi promenad och eget arbete. Gick till centrum och köpte 7up och snickers. Gottgott! Så gick vi tillbaka och jag gjorde en liten plansch till min schtekiga elvisp. Haha men redovisade ändå inte för jag ville inte. Haha sen efter att alla redovisat no'n så hade vi ännu mer eget arbeta. Jag gjorde inte så mycket. haha men så är det ibland! Sen gick jag hem till Twinies. Var där lite sen gick vi ner och köpte glass, köpte en ny magnum. Sen gick jag hem och nu ska jag äta dinner! :)
//Isbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0