,

Hej!
Tänkte berätta om min lördag, Vaknade hos Emelie och Jennie, vi chillade lite och åt frukost sen åkte vi till stan. Köpte cheeseburgare och McFlurry och satte oss vid övergångsstället vid gina (vid Sergel fontänen). Vi skulle kolla om skejtaren var där och det var han. Han var inte där så länge men när vi skulle följa han så försvann han. Hahaha, besatta eller hur?
Men det var mycket folk på stan och det var ju så sjukt fint väder!
Stukade ju fingret i Onsdags och idag inne på Ohio så knäckte jag till det eller nått så har ont nu, har antagligen förvärrat läkningen eller nått. Men det är inte lika gul-svart-blått-rött längre!
Köpte en turkos tröja och en vit väska på Ohio också, sen så åkte vi hem i stort sett!
Men hade iaf en mysig stund där. I Tullinge så köpta jag Chai-te och naturgodis, Ramlade på gruset på vägen hem också så bet blev hål i byxorna och knät. haha. Sen så åkte vi på middag hos några kompisar på örnberget.
Kom hem, satt lite vid datan sen gick jag och la mig.
(ej bild från igår eftersom att "utforskaren" lackar k** bäver...)

// Marilyn "Isbjörn" Elfsö

Kommentarer
Postat av: angelica

sv; japp ! :)

kram

2010-03-21 @ 17:05:08
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/
Postat av: linda

COOOLING DÄRA ! :D <33

2010-03-21 @ 22:28:29
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0