Fredag

Hejhej!



Förlåt för att jag inte bloggat men har "inte haft tid", haha jo tjena lixom! ;) Menmen, denna vecka har vi praoat, även nästa vecka. Jag praoar på Dalkia, haha jag vet vad ni tänker.. "What?" haha men det är ett företag innom energi och driftteknik typ ;) Men det är jätte kul. Får följa med driftteknikerna på dagarna. Åker runt i botkyrka och fixar saker, min arbetskläder är ofc i byggare bob style! schtekigt värre. Men kan berätta om dagen nu!



Fredag!
Idag så väckte mamma mig kvart i 7. Shit tänkte jag eftersom att jag börjar 7. Men tur att det är ett stenkast till kontoret. Men gick upp och klädde på mig sen så gick jag. Kom dit typ 5 över 7. Ingen skada skedd! Åkte med Leffe på morgonen, åkte till Ahlsell och hämtade en pump, träffade även Larsa där. Men sen så åkte vi till Kavrnhagsskolan i Alby och installerade den. Sen så gick vi runt till alla fläktar och kollade så att dom startade. Sen så åkte vi och gjorde nått som jag inte kommer ihåg. Haha men sen så åkte vi till Solbo och käkade. Blev Thai/sushi resturang idag. Åt sushi såklart. Haha, jag blev lite mobbad av killarna. Jag som tycker jag är super på att äta med pinnar (a). Menmen sen efter lunch åkte lag med Larsa aka ungjäveln ;) haha men han är ju yngst av dom. Fixade en timer sen åkte vi till Alby Gård och hjälpte Leffe md en takfläkt som brunnit. Satt och slappade på taket. Schtekigt värre! Sen så åkte vi vidare och fixade lite små saker sen fick jag sluta så blev hem skjutsad. Sen här hemma har det inte hänt så mycket, Fredrik jobbar natt och Minea kräks hela tiden, men annars är läget sten coolt!
(där på hörnet satt jag och Larsa ;P)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0