Ericsson Globe

Japp då var årets Stockholm International Horse Show över!
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att den blir sämre och sämre..
Men som tur är så håller grymt fina hästar humöret uppe när man är där då mässan inte är nått att hurra för!
Ska faktiskt önska mig biljetter till Göteborg i julklapp!

Men var där hela Lördagen & Söndagen. Har inget intressant att berätta precis, bara att man stötte på sjukt mycket folk! Kommer itne ens ihåg alla jag träffa men kan ju säga att jag träffade Victor & hans familj typ hundra gånger, haha världen Globen är då bra liten!

Bilder på det jag shoppa kommer i nästa inlägg!

HATAR BLOGG.SE, TIPS PÅ BRA BLOGGDOMÄNER SOM ITNE SER HELT FUCKED UPP UT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0