Tack & Adjö!

Nu säger jag tack för mig på DENNA blogg!
japp ni hörde rätt, jag har bytt blogg! Nu kommer ni BARA att hitta mig på ELFSOE
Efter ett år och 5 månader och 800 inlägg så tycker jag att det är dags att byta, och eftersom att det bara var 1 som skrev några frågor så får hon en FET länk!
LOVA

1. Vilken är din favvo-ponny att rida på Skrefsta om du inte får ta Saga? :)
2. Hur länge har du ridit?
3. Var har du köpt dina as coola glasögon? ^^
4. Har du någon medryttarponny? I så fall vad heter den? 
5. Vad gör du på fritiden förutom ridningen?
6. Har du något djur?
7. Vem har gjort din GRYMMA DESIGN?! <3

1. Jag gillar även Ivan, Banjo, Nala & Spirit!
2. Typ 6-7 år
3. Hos min optiker ;D
4. Nej, men kanske en på G ;)
5. Är med kompisar och Shoppar! :D
6. Japp en kanin
7. the one and only - JAG! :D



Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

sv: ponnyn på bilden är 128cm hög :)

2011-01-23 @ 22:12:57
URL: http://detaiil.blogg.se/
Postat av: Lova

ÄLSKAR din design! Kan du göra en till mig? :)

Om du går in på min blogg så har jag försökt att göra en likadan typ xD Men det gick inte så bra..



<33

2011-01-26 @ 20:26:42
URL: http://vinterponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0