School time.


Hello!
Today it´s school time ;)
The school strats 10 a clock tday so i can blogging little beore the school! :D


Asså omg, jag skriver på engelska som en fyra åring x), det måste ändras på rubb och stubb. Aja kan översätta så nå fattar ved det står eftersom att min engelska gramatik inte dirket är helt hundra ;)

Hej!
Idag är det skol time ;)
Skolan börjar klockan 10 idag så jag kan blogga lte innan skolan! :D

Shit vad töntigt inlägg, wellwell, sådan bloggare sådan blogg ;)

(tänkte börja att starta mina nägg med en söta blinkande figuren, vad tycker ni om det?
Kopiera hällst inte idén ;))


bilden har inget med inlägget att göra :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar den rosa blinkisen <3

2009-08-24 @ 19:41:28
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0