Tattoo.


Grymt häftig men inte min smak




Jag älskar pegasus tatueringar




ja, jag skulle faktiskt kunna ha en sådan här, fast lite mindre ;)


Me wont :D
typ amren, ryggen eller svanken eller vafan det heter :)




Den här tycker jag är grymt snygg :)


haha, tän kom man gick runt med rob eller tay på ryggen typ ;)


tycker inte om pleceringen men dom var värkligen snygga :O :)

Haha, när jag är 18 vil jag tatuera mig :)
Men jag har tänkt att typ ha saga (bild) vid svank-vaddetnuheter, eller typ " the clouds i can handle, but i can´t fight an eclipse " i nacken :)
Någon har tatuerat in RPattzz autograf vid handleden ;)
det var lite coolt. men till saken jag tänkte säga; jag kom på att om ett par ska tatuera något som lixom visar att det är "dom" så kan mannen ha "masochistic lion" och kvinnan "stupid lamb" det skulle jag tycka var lite gulligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0