Svaren :D

Nu kommer alla svaren från frågestunden :D

Madde:
Varför gillade du bara bilarna i twilight från början?
Svar: Jag var vääldigt skeptiskt mot twilight från början,
så såg jag filmen, och jag älskar bilar (!) och tyckte om bilarna i filmen,
så man kan väl säga därför. Nu vet jag ju bättre och älskar Twilight, inte bara för bilarna ;)♥

Maja:
Hur är det att vara Vampyr?
Svar: Det är Underbart att vara vampyr! :D
Fasst jag är inte hel "vegetarian", än! ;)
(orkar inte förklara det där om att jag inte är vegetarian ;)♥)

Emma:
Vem är din favorit av alla storhästarna?
Svar: Stella&Daytona! :D♥
 
Sara:
När du gick skötarkursen vilka tre hästar ville du sköta då / eller vilja skrev du upp ? :)
Svar: Jag ville bara sköta Saga, så jag skrev bara Saga :)
Och jag blev på Saga :D♥

R:
Vem är din bästa vän?:) xD
Svar: Har ingen bästabästis, men mina närmaste vänner,
är mina bästa vänner! ♥

Julia:
Vem har du helst i dressyr Saga eller Nikita?
Och hur länge har du varit skötare?
Hur länge har du ridit?
Svar: 1. Saga :) 2. Det här är mitt 3e år, blev skötare 2006 :)
3. Har ridit i 5-6 år skulle jag tro ;)

Anja:
hm det blir svårt (:
vad är det högsta du har hoppat? :)
när grät du senast?
Svar: 1. Utan häst: ca 90cm Med häst: Kanske 60-70cm ;)
är ju inte hoppryttare (a). 2. Vet faktiskt inte, jag gråter faktiskt flera gånger i veckan! :§
Men det var säkert någon gång i veckan ;P

Ida:
ja du det blir svårt..
När började du gilla Twilight? :)

Svar: Haha, det far när jag var hos Linda!
Det var väl typ april-maj ;)♥

Så det var alla svaren, visst var jag snäll som länkade? ;)
Kanske kör med en till frågestund snart igen! Men då vill jag ha ännu fler frågor! :D



Hell no, ingen hoppryttare ;)
Foto: Annelie Elfsö
Redigering: Marilyn Elfsö


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja ha en till snart! :D haha ahn inte fråga XD <3

och vilken fin bild! :)

2009-09-06 @ 23:06:17
URL: http://emmiewallin.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt väl?



2009-09-07 @ 08:56:10
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Madde

Jumping is a kind of heaven, if you didn´t known <3

2009-09-07 @ 16:29:01
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0