My milkshake brings all the boys to the yard, And they're like It's better than yours,

Hej!
Har inte skrivit på hur länge som hällst. Men nu har jag uppdaterat stallutrustningen lite, och hunnit med ett utvecklingssamtal som gick bra. Har för övrigt köpt stübben glycerintvål och effax läderbalsam, ett bett, ett pannband och en nylon grimma med ludd. Bild på det kommer någon gång kanske. Idag när jag var på hästbiten så hittade jag den fina ridjackan också som jag vill ha. Hoppas mamma tycker det också! Men nu väntar jag på att randi eller sara ska logga in på msn så jag får veta vad schtekar låten heter. Jusste, har ju repat två gånger idag också! Tror att det kommer gå bra för mig iaf på uppspelet. Nu måste jag bara lära mig att hålla takten och texten (a)
Synes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0