Dag 1

Dag 1 - Det här är jag!

Jag heter Marilyn Ann Elfsö och är född den 24 september 1995. När jag föddes var det strålande sol och det ser man på mitt solkenshumör! *host" Nej men jag är en ganska så bestämd dam och vet vad jag vill. Har ett sjujävla humör om jag får säga det själv!
Går i 9Blå på Falkbergsskolan i Tullinge där jag även bor. En tråkig försort till Stockholm.
På fritiden så gör jag allt det tonåringar gör, plus att jag är i stallet!
Jag rider på Botkyrka och sköter även ponnyn Saga.
Jag rider 1½ gång i veckan, tävlar hoppning och dressyr. Väntar även på att släkten ska sponsra med en Fälttävlans ponny så jag kan tävla fälttävlan ;)
Finns inte så mycket mer att säga, Orkar inte dra igenom min familj för det är bara trist att läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0