Torsdag

Torsdag var en bra dag, därför skriver jag om Torsdag...
Först var det skola såklart, ja den var väl okej..
Men sen så åkte jag, Becka & Elin till stallet. Vi fick skjuts från bussen, vi var 8st i en 5sits bil :D
haha ja, så kan det gå när inte haspen är på ;)
Men sen i stallet så jag jag, Becka, Victor & Elin ut i skogen och högg granris, vi var ute 1½ timme typ, och vi hade väldigt roligt haha. Sen så började vi sätta upp granriset, Victor hjälpte mig, A det blev väl sådär, satte dit glittret, sen red Becka och Victor så jag och Elin fortsatte pynta, Sen när dom ridit klart så åt vi, haha vi pratade med Elins brorsa i en halvtimme också, sen åkte jag och Becka till Tumba med Elin, sen åkte vi hem..
Fint jag skriver.. lättläst typ? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

hahhaa aah o de betyder reklam på estniska oxå, verkligen bra namn -.- xD

2010-12-11 @ 21:58:47
URL: http://freewee.blogg.se/
Postat av: linda

sv; jaja.. :p <333

2010-12-12 @ 21:49:18
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0