Solbrun

I vår-sommar tänkte jag kör med solbrun tabletter, för att hjälpa huden lite på traven bara. Dom skyddar huden och den blir inte lika röd och känslig och man blir lite brunare. Jag har ganska känslig hud och bränner sönder mig för att sedan bli lite fisbrun bara. Har So-prov imorgon om ind. rev. Känns helt okej faktiskt eftersom att jag tycker att det var ett ganska lätt ämne, även om so inte är min starka sidan så vill jag iaf höja mig till vg i so. Måste verkligen kämpa den här terminen. Vill höja mig i båda so, sv och no. Red Saga i tisdags och det gick super bra. Har fått veta en tråkig sak om att Lilla Hot Spot kommer gå bort nästa vecka, tråkigt eftersom att han är en riktig trokänare. Han har nog funnits där så länge jag ridit där!
//Marilyn Elfsö

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA BILDEN :P <333

2010-02-12 @ 13:13:26
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: julia

hahahahahahaahhaaaa...

Den där kommer jag ihåg:)

2010-02-12 @ 22:28:58
URL: http://pozzipozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0