London 2010?

Bara för att jag vill åka till ett lite billigare ställe så kommer det inte ens på fråga. Jag förstår om vi inte kan åka hela familjen till USA men London. Åh, jag som värkligen vill åka dit! Alla har ju typ varit i London utom jag, iställe för att åka till massa coola ställen världen runt så åker vi igen hela sverige. Diss på sverige och hisspå alla andra colla place. London borde ju liksom passa mig. Jag älskar brittiska komedier och det värkar bara vara så himla mysigt där!

Btw så vill jag ha två katter. En som heter Lautner och en som heter London, det låter ju AWSOME ihop! London & Lautner!



//Marilyn Lautner Elfsö


Kommentarer
Postat av: tessan

mamma vill inte heller åka med mej :@

2010-01-04 @ 20:22:07
URL: http://theresehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0