hummelidum...?

jag har typ världens ångest för det är så mycket jag vill göra i livet och jag vill ska göra något/några av dom sakerna jag vill så mycket! Tex, alldeles nyligen så har jag blivit jätte sugen på att bli "filmfotograf" eller vad man säger, haha men typ fotar bilder under inspelningen och så! det vore värkligen super kul! Jag är lite detalj freak när det gäller foto och har en lite egen stil som jag inte alltid utstrålar med..
Detta är en bild som jag gillar väldigt mycket! den är jätte härlig, färgena, ljuset ALLT! Tänk att själv få stå där och göra bilderna som man vill ha dom!


Kommentarer
Postat av: Madde

aaaaa jag vet! :P

Bilden är sjukt snygg på Edward <3

2010-07-09 @ 19:20:16
URL: http://mylook.blogg.se/
Postat av: Danielle'

Älskar den där bilden också, han är så sjukt snygg där och som du säger så är färgerna och allt jätte bra!

2010-07-12 @ 21:35:35
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0