Lite svar!

Det går fortfarande att ställa frågor men har lust att svara på dom nu också! :)

Becka
Vad har du gjort på sommarlovet?
Vad är din största önskan?
Om du fick en häst vart skulle den stå?
Vem vill du ha på ridlägret förutom saga?


1. Typ ingenting, vart med min familj för det mästa! :)
2. Att få en egen häst!
3. Mamma skulle nog vilja ha den på runsten, haha men runsten eller skrefsta, iaf nått större med ridhus! :D
4. Hade tänkt önska: Saga, Saga, Nikita, Ivan :)

Emelie Eriksson

Vad skulle du välja: Tretorn Falsterbo elelr Tretorn Advance?
När fick du din första systemkamera?


1. Helt klart Advance, dom är inte snygga men Falsterbo är inte snyggare!
2. I år (a) 

Danielle'
Vad vill du bli när du blir stor?
Om du fick välja ett land som du skulle resa till, vart som helst, vart skulle du resa då?


1. Ingen aning! fråga mina föräldrar om allt jag velat/vill bli! :)
2. USA!

Claudia
Pratar du något annat språk en svenska?


Svenska är mitt modersmål, sen lever jag på dålig engelska och skoltyska :D

Erica
Vem kommer efter saga? 
Vad heter din systemkamera ?

1. Daytona
2. Canon EOS 350D





Kommentarer
Postat av: Erica

1, Det e bra ;D Daytona e ju bäst ;D <333

2010-07-25 @ 15:35:48
URL: http://spambanan.blogg.se/
Postat av: Elin

USA WTF!!!! :D<3

2010-07-28 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0