*

Hejsan!
Vaknade hemma hos E&J, slappade och sen åkte jag till stan. Köpte ett blått california mys-set, super mys. En ed hardy affisch och en los angeles tavla. Nu sitter jag och kollar på flygresor. Hittade en bra i november.. 6000:- tur-o-retur, Stockholm - Chicago - Los Angeles. Gud vad Jag vill dit! Ska fan börja spara så att man kanske kan åka dit någon gång. Har ju en eventuell resekompis också ;) Haha, men min största dröm är ju att åka till Los Angeles eller USA över huvud taget!
Men Dream On sis...
Nej.. nu ska jag surfa vidare! :)
Ha det bäst!
/Marre

Kommentarer
Postat av: veronica

vi kan åka tillsammans, vill också till LA :D<3

2010-03-29 @ 15:31:13
URL: http://likeveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0