28/8-2008.


Hejsan hoppsna :)
Idag slutar jag tidigt, 14:40! Har bara ´bra lektioner idag, Först hemkunskap,
sen motionspass, lunch, klassråd och sen sv&so :D
Sen åker jag till stallet och sköter bäbis polle no. 1
Inte för att jag har några andra bäbispollar, förutom nikita då!
Vill rida henne, var länge sen jag red henne, typ förr-förr-förra måndagen eller nått,
 och då skrittade jag bara! :)
Asså min mobil har fått någon hjärnskada :S
 Iof så blev temat bbättre med hjärnskadan efterom att en grej försvann så det blir roligare att skriva sma nu :)
Ska gå hemifrån typ 10 över, börjar 8:40 idag :)
Mitt schema äger för att gå i åttan! Tex röds schema suger ;O dom går lixom från 8:30 till 16:00 på måndagar och vi går 10:00 till 14:45, eller 16:00 som jag kommer göra typ varannan måndag eftersom att jag ska gå på ttf:en ::)
Känner på´mig att ni typ a; tt-vaddå?, alla säger typ de som inte vet vad det är ;)
Aja, det är iaf tid till förfogande och då kan man göra  lxor eller göra klart saker som inte är färdiga :)
På elevns val ska jag och jennie och kanske några till kanske ha avancerad engelska, jag och jennie ska ju åka/flytta/studera i usa, typ LA! :)

Vilket långt inlägg det blev :O
Aja, det är bara bra :P



foto: Debbie L ;)


Kommentarer
Postat av: Danielle H

jag ääälskar robert pattinson :) fan vad najjs :) men du gillade väl inte han ? :O

2009-08-28 @ 21:12:45
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Höhö tack :D

2009-08-29 @ 11:07:24
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0