Julfeeling = 0

Tjenare Kungen!
Drottningen fyller år i dag va? för bussarna hade flaggor!
Men till dagen och dess innehåll. Vaknade vid typ 9 gick upp och drack en kopp varm Oboy. Gott. Sen så klädde jag på mig och åkte till stallet. Köpte jätte fina "jul"äpplen till ponnyn♥ Alledels röda och saftiga. Gcik hela långa vägen till stallet, det var bara Sara och Alice där så hjälpte sara fylla fritx höpåsar och sen så smörjde jag tränset och martingeln. Sadeln är lite onödig eftersom hon gått mycket utan nu när det är avslutning. Red Grå. Kunde gått bättre men mina skänklar är så fruktansvärt bajskorviga, kan inte ens skänkla ordentligt. Innan jag åkte hem så borstade jag på Ponnyn och så fick hon ett äpple. Det var som att mata vilda vargar. Hon blev helt galen för hon är ju en riktigt liten godisgris. Imorron är det ridning på schemat. Sen västerhaninge.

 
Att en påhittad varg kan ta så stor plats i hjärtat!? ♥

//Marilyn Lautner Elfsö

Kommentarer
Postat av: FRIDA

God jul !.

vad ska du göra under julen ? :) <3

2009-12-23 @ 20:49:37
URL: http://pusstibbling.blogg.se/
Postat av: Moa Walle'

SV: Jag rider på Fårdala Ridskola och på min medryttar häst, själv då, rider du?

Tack så mycket och God Jul! :)

2009-12-24 @ 01:00:58
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Elin

såååå fin billd <3<3<3 :D bästa julklappen :)

2009-12-24 @ 13:02:54
Postat av: Madde Cullen - God Jul <3

God Jul <333

2009-12-24 @ 13:38:49
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0