Recension - New Moon

Japp var och såg den nu inatt. Tycker början var riktigt bra. (jag rös) Tycker det är kul med alla skämt och nu får man även se jacob och mike tsm ;) haha. Men tycker den var riktigt bra.. gled isär lite i slutet och slutar på ett väldigt annorlunda sätt! Tycker det är lite dåligt att dom tagit bort en ganska vikttg grej, (flyg biljetterna). Ett stort + för att man grät :D älskar gråt filmer!! En sak som var SKIT bra var vargarna, riktigt bra gjorda!! :D
Ska se den igen på fredga ;)

Aja den får en 4++:a av mig :D



//Marilyn Elfsö


Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson

Jag ger den lätt mer än högsta betyget, den var så bäst! <333333333333

2009-11-20 @ 18:51:31
URL: http://junibarnets.blogg.se/
Postat av: anja

va marre världens största twilightfan ger inte filmen en 5a :O

2009-11-21 @ 18:41:36
Postat av: veronica

jag tycker att new moon är bättre än första, och den var väldigt rolig i början , haha , grava fan ihäl mig , men grät en del också , den var as bra , när kommer den ut på dvd`? :P:D

2009-11-21 @ 19:20:26
URL: http://verranslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0