15 step - radiohead

Låten som spelas i början av eftertexterna på twilight ;)

 

Haha men hade tänkt skriva om dagen ;) blev väckt i morse och klädde på mig och slängde i mig frukost, sen åkte vi till stallet. Mamma skulle lämna en skiva och några bilder på don pedro ;) Jag gick runt i stallet med leo, han borstade och kratsade hovarna på Nikita :) Sen hälsade han på araben, frida, mr bean och linneá också ;) Sen åkte vi vidare till donken och åt, och sen till babyland. Sen köpte mamma och leo godis, haha sov typ as länge i bilen x) haha menmen, så sprang jag in och satte mig här :) Skriver senare, snart, nu.. Haha, men någon gång under detta dygn iaf ;)♥

EDIT; yes jag har lärt mig hur man kan skriva några rader under viden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0