Mååndag

Tjo!
Idag så var ja gi skolan, Sara, jennie, emelie och anja var sjuka ;S
och jag fick ett nytt liv som Nasse med pigsick xD
Har värkligen flummat AS mycket idag, not good! men kul :) Haha var med tessan ida och randi idag, för dom var dom enda som var i skolan i vårat lilla "gång" eller vad man ska säga :P
Skippade ttfen och åkte till stallet med linda, maja, julia och victor, asså victor den lilla skitungen sparkade mig i häcken så jag fick as ont ;D
Haha, men fixade allt till saga utom att smörja sadel&träns och mocka, mocka gjorde julia ;)
Åkte hem med Linda!
Så hamnade jag här (a)

Glöm inte bort att hag har svarat på era frågor i ett av inlägge nlängre ner ;)♥


©


Kommentarer
Postat av: moa

sv: va äre sant? haha ända till skåne? :)

2009-09-07 @ 20:32:20
URL: http://tyypmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0