1 maj

tänker itne be om ursäkt för den usla uppdateringen, sånt har jag inte tid med ;)
Hahah, nänä nu ska vi inte larva oss utan jag ska skriva lite om veckan. I måndags så var jag i skolan as usual, Sprang sen på kvällen. Ganska ointressant dag, (måste bero på att det var en måndag) på tisdagen så var jag i skolan sen åkte jag till stallet med jennie, emelie och elin. Becka henka till tumba sen så bytte hon buss till passie. Men vi köpte lite gott där och drog sen vidare till stallet. Skötte Saga lite, jag och jennie åkte hem innan ridningen för vi hade teori/ingen ridning typ. Sen på onsdagen så var det skola och stall. Fixade nästan allt till saga och sen red jag dressyr på henne. Gick super bra, litte jobbigt i gallopen på volter bara eftersom att hon galloperar för långsamt så jag måste vända över hela tiden, jävligt jobbig. lixom kan inte dom bakom byta plats istället? haha mamma fotade. Blev nog inga super bilder på mig (a). Men sen på torsdagen var det skola och stall. Fixade allt till saga, drog hem sen och gick ut och sprang. Det spö regnade, åskade och blixtrade under tiden jag sprang. Gos! På fredagen så var det skola och stall. Fixade allt till saga och hann hem till 5, fixade mig och sen drog jag till tullingeberg. Firade valborg med emelie, jennie, anja och ida. Träffade tessan, sara, randi och mattias också vid brasan. Vi hade det kul. Idag så har jag varit i stan med e&j. haha det var mysigt och nu väntar jag på att folket ska komma hem och säga åt mig att gå och lägga mig (a)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; haha, men dom är ju as SNYGGA :D <333

2010-05-02 @ 18:31:54
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0